Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 15 January 2013 | 18:55 | 0 Atasinchi
Salam semua. happy kan . kan.. yang tak happyy tu, sabar ! g kat luar rumah tak pun buka tingkap jap. cepat laa. sekarang malam ke siang ? siang ? ohh thats good. ada nampak matahari tak ? ade ! haa tengok ., die tgah sarat bawak kebahagian kat korang, die nak datang tu. sabar yee :)

Okayyy., mingg lepas , PALAPES ada buat dinner. tema CORPORATE TALK . hambekk kau ! seminggu sebelum tu, semua sibuk duk prepare nak pakai baju ape. ala macam tak tahu je, macam aku ? baju kurung sudaa. simple but nice ! kan . . malam tu jugak ada majlis penyampaian hadiah dekat budak budak bertuah tu, yang dapat 3 pointer la sem lepas. aku ? emm, sekali ler. hehe ( cover ! )






mane lagi gambar ek ? takpe laa. ni sudah cukup. jap ! ada satu lagi. gambar ng Tuan Syah :) jangan jeless. ehh nak gosip sikit laa, MR Hijau tu dah berpunya ! sedih kite . huhu. semoga happy happy selalu Mr Hijau (sebab die pakai baju hijau same ngan kite, dulu laa) jom ! bukak buku baru :')



hmmm, he is good looking right, hehe.Act dulu masa mula mula masuk palapes, die orang first yang tegur. time tu kat court futsal gemia. "ad kakak kat arau x ?" first question he asked me. bila masa pulak aku ada kakak. gi Arau pun tarakk penah. aduii. hmm die cakap muka aku macam makwwe die. sape ? Kin Tachibana. hehe. hari tu kan aku ada pegi annual camp kat Melaka, jumpa ngan awek die nih, aku tengok tak same pun. tapi yg anehnyaa, CADA cakap sebijik. entahla . no komen !


aku pun terconfuse. mane satu aku. haha. tapi itulah hakikat, kan dalam dunia ni ada 7 muka sama. Alhamdulillah jumpa dah satu. hehe. lagi 5 , masih lagi mencari. ( macam cari pakwe pulak ) . btw sape yang dapat 3 pointer tu dapat pegi VIETNAM taww. untunglaaa. haha. okayyy la. till here. next time next story :)

to be continued . . .
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

1346227494689_zps90c706f7>

Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Love Song ◕

embed>
_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Ana
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google