Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 1 January 2013 | 17:09 | 0 Atasinchi
Hai Hai Hui Hui Hei Hei but not Syuhh Syuhhhh :)

Sebuah persahabatan bermula dari perkenalan. Tak kenal maka tak cinta ! tak gitu ? aku nak cerita pasal apa nih ? aku pun confuse. Nak bercerita pasal persahabatan laa dulu,. boleh kann .. selama aku bersekolah la kan, aku ada ramai la jugak kawan. yang rapat lebih kot dari sepuluh orang . yang syggg lebih dari seorang kawan,. pun ade. tapi itu hanya satu. dia ----> Que . kan kan kan ! hahaha. Jap ! sebelum2 ni, adala 3 orang makhluk Allah ni, lepas dah dapat further study, terus lesap. aku call tak angkat. aku msej tak reply. fesbuk ? aku jarang online. nak kata busy, hei pakcik, i pun sibuk taww. tapi i boleh aje contact korang. korang aje diam tak bisu. ehh diam tanpa suara laa. emm. tapi, satu hari tu, aku call mamat ni, die terangkat kot. Hah ! ape lagi, aku terjah terus. kesian . haha sape suruh main sorok sorok ngan aku. btw sekarang aku boleh faham kot kenapa korang bertiga ( jb.poji.qucai ) dah diam. aku faham. dan aku cuba maafkan, sebab tahun baru kan, hehe. PK (pegawai kadet) , kami panggil skuad kami yang lelaki, dorang panggil kiteorag PKW, plus wanita je kat W tu. haiyyaa. bukan nat story pasal tu tapi ada la salah sorng dari mereka, rapat dengan aku. bulan 10 tahun lepas, aku pegi Melaka, ada Kem Tahunan Palapes. aku rapat ngan dia. dan aku suka dia. normal la kan, kalo perempuan suka lelaki. tetapi ada pulak minah ni syiook kat dia. akuu diamkan je la. aku anggap macam takde pape. Unfortunately, mamat tu dapat tau yg minah tu syiookk kat die. aku sedih. tak tahu pasal apa. lepas aje balik dari Kem tu, mamat tu berubah 180 darjah. "eh yulat, tu tu --> mamat tu la""hah ! " " eh tengok la sayang kau tu" "ehh, syg ap jadahnya .. aku kenal dia masa annual camp aje. balik sini aku dah tak lagi kenal dia" "elehh" ... betul la kan. dan semalam, kitorang kne bersihkan pejabat kitorang, aku ad la bergambar ngan PK, "ehh yulat ! 2012 dia , 2013 orang lain plak" .. terkilan. hello i'm not like that la. aku bgtau la qucai, pasal mamat tu, ada kan !


gambar ni time kat Uitm Melaka. last day , kitorang fittip. seriously tak janji dan tak tahu pun . warna sama ! ramai cakap couple. tapi taakpun. haha. kawan biasa. macam yang lain tapi sekarang dah tinggal kenangan pun. dan aku doakan dia bahagia dengan si dia. dan sekarang . izinkan aku pulak nak rasaa bahagia :') aku perlukan bff aku sekarang. where are you ? ... i'm looking for you Mr. A ! haha . still remember ?

to be continued . . .


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

1346227494689_zps90c706f7>

Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Love Song ◕

embed>
_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Ana
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google