Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday 27 January 2013 | 22:52 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :)

hai hai. tetiba nak upload gambar pegi Tasik Puteri . Aktiviti training dua minggu lepas. Pengairan dan Perapungan. saja buat tatapan. tanak cerita panjang. gambar kat bawah tu akan bercerita kat korang: ~

persiapan ! buat pelampung
 
pk :)
 
baru sampai ! (sempat lagi )
 

 
 kat atas tu , kitaorang punye first checkpoint. merentasi tasik ! best . sebab pakai jaket keselamatan. kalau tak ! serius aku tak terapung. berat ~ hehe

 lapor dulu !
saya (no tentera) pkw 1, nama .. siap sedia merentasi tasik, Tuan
 
 boleh punye ~
 
dah siap pun kena lapor ;)
 
check point seterusnya, perapungan tu. perhhhh ! aku tak suka tapi best. hehe. tak suka sebab jauh sangat nak cross tasik tu. kesian kat partner aku. die yang tarik pelampung tu. nasib baik ada jejaka jejaka yang menolong, upssss. bukan jejaka. maafkan saya.. tuan senior lorhhhh. hehehee.

koyu vs yulat
 
bermula laa aktiviti seterusnya ~
 
 


check point last tu takde laa. aku tak dapat pun gambar tu. lagipun. takbest dan aku paling tak suka part tu. next story will be continued . . .  bye
 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕

1346227494689_zps90c706f7>

Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

.

_______________________________________
◕ Love Song ◕

embed>
_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Ana
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google